af Militærkøretøjs Klubben

Generelt Information

Alle er velkomne i Militærkøretøjs Klubben. Det er absolut ingen betingelse, at man selv ejer et køretøj. Hvis man har en interesse for historie og veterankøretøjer skal man nok føle sig hjemme.

Ønsker du at være medlem, er det meget nemt. Send en mail til kassereren på kasserer@milklub.dk med navn, adresse og kontaktinformationer. Derefter indbetaler du kontingent.

Militærkøretøjs Klubben er en “low budget” klub så vores årskontingent udgør for 2022 således kun dkk. 250. Yderligere medlemmer i samme husstand betaler kun halv kontingent.

Vores kontonummer er:

Reg-nr. 9163 Konto-nr. 6268 4754 33

MobilePay (Kontakt vores kasserer på e-mail)

For overførsel fra udlandet:
IBAN DK8620006268475433 – SWIFTADR. NDEADKKK.

Når kassereren har registreret din indbetaling og vi har dine kontaktinformationer fremsendes dit medlemsbevis med alm. post.

Velkommen i vores grønne klub!

Bank konto

Reg.-nr.: 9163
Konto nr.: 6268 4754 33

Mobile Pay

Kontakt vore kasserer på e-mail

Overførsel fra udlandet

IBAN DK8620006268475433
SWIFTADR. NDEADKKK.

Medlemsfordele

– du er også indirekte medlem af Motorhistorisk Samråd (MHS), og støtter derfor samrådets arbejde med at tale veterankøretøjejeres sag for politikere og myndigheder.

Dertil kommer en række forsikringer, som dækker ved afvikling af klubarrangementer.

– du kan uden problemer tegne veteranforsikring, da Militærkøretøjs Klubben anderkendes af forsikringsselskaberne og indfrier de krav, de stiller til medlemsskab af en forening.

– du bliver en del af et stærkt netværk af medlemmer, der deler din interesse og derfor kan hjælpe dig med både råd og dåd.

Hjælpsomhed er et af vore kendetegn.

Er du “nybegynder” så kontakt os før du eventuelt investerer – vi kan altid tilbyde en saglig og objektiv vejledning.

– du kan deltage i vores hyggelige arrangementer og være med til at formidle viden om køretøjer og den tilhørende historie til publikum.

Andre arrangementer er af mere social karakter, hvor vi kun er os selv og måske kører en tur i fædrelandet med kaffe og kage på dagsordenen.

– du er en vigtig del af en velfungerende klub, hvor din holdning og mening respekteres og hvor du er mere end velkommen til som aktivt medlem at gøre en forskel.

Øvrige oplysninger

PENGEINSTITUT
Nordea Bank Danmark A/S – Aalborg Afdeling
Prinsensgade 15
9000 Aalborg

CVR-nr.13522197

Udsagn fra 3 tilfældige medlemmer, om hvorfor de er medlem af netop Militærkøretøjs Klubben.

“Min helt store gevinst, ved at være medlem af Militærkøretøjs Klubben – er at jeg IKKE er mekaniker uddannet. Men jeg har fået masser af hjælp og inspiration af øvrige medlemmer, til at løse de renoverings problemer jeg er løbet ind i”.

Henrik

“Jeg ligger aller mest vægt på den lokale samhørighed, hvor der ikke er langt til aktiviteter, god råd og hyggeligt samvær”.

Kim

“Der er ikke langt fra ord til handling.  Får man en god ide til en lokal aktivitet, kan det næsten øjeblikkeligt besluttes og planlægges”.

Erik

NU

MEDLEMSKAB

HUSK!

Ved adresse ændring eller nyt mobilnummer eller e-mail adresse – så skal disse oplysninger fremsendes til vores kasserer.

kasserer(a)milklub.dk

Har du spørgsmål eller lignende

Så kontakt os endelig, vi er klar til at besvare din henvendelse inden for kort tid!

kontakt@milklub.dk

Send en besked